Ceník

Přiznání k dani z příjmu fyzických osob (nepodnikatelé) :

    od 450,-Kč

 

Přiznání k dani z příjmu OSVČ  :

    od 1.500,-Kč

 

Vedení daňové evidence :

Zaúčtování do 30 dokladů                500,-Kč (minimální měsíční paušál)

Zaúčtování od 31 do 100 dokladů       15,-Kč za doklad/měsíčně

Zaúčtování od 101 do 200 dokladů     13,-Kč za doklad/měsíčně

Zaúčtování nad 200 dokladů              12,-Kč za doklad/měsíčně

Zaúčtování bankovní operace              4,-Kč za řádek bankovního výpisu/měsíčně

Zaúčtování skladové položky               4,-Kč za doklad/měsíčně

Zastupování na úřadech                      zdarma, cestovné do sídla úřadu mimo Opava  - 12,- Kč/km

V ceně je zahrnuto:

Závěrkové operace,  přiznání k DPH, daň silniční, přiznání k dani z příjmů + přehledy, evidence drobného, hmotného a nehmotného majetku.

 

Vedení účetnictví :

Zaúčtování do 30 dokladů                580,-Kč (minimální měsíční paušál)

Zaúčtování od 31 do 100 dokladů       20,-Kč za doklad/měsíčně

Zaúčtování od 101 do 200 dokladů     18,-Kč za doklad/měsíčně

Zaúčtování nad 200 dokladů              17,-Kč za doklad/měsíčně

Zaúčtování bankovní operace              4,-Kč za řádek bankovního výpisu/měsíčně

Zaúčtování skladové položky               4,-Kč za doklad/měsíčně

Závěrkové operace                        1000,-Kč

Příloha k roční závěrce                  1000,-Kč

Zastupování na úřadech                      zdarma, cestovné do sídla úřadu mimo Opava  - 12,- Kč/km

V ceně je zahrnuto:

Přiznání k DPH, daň silniční, přiznání k dani z příjmů + výkazy, evidence drobného, hmotného a nehmotného majetku.

 

Personalistika a mzdy:

Zpracování měsíční mzdy do 10 zaměstnanců            130,-Kč/zaměstnanec

Zpracování měsíční mzdy nad 10 zaměstnanců          100,-Kč/zaměstnanec

V ceně je zahrnuto:

Veškerá mzdová a personální agenda (měsíční přehledy, výplatní pásky, roční zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků, evidenční a mzdové listy, pracovní smlouvy, dohody o provedení práce, výpovědi pracovního poměru, potvrzení o příjmu, přihlášení nebo odhlášení zaměstnanců), zastupování na úřadě.

 

Jednorázové poradenství z oblasti účetnictví a mzdové problematiky:

  400,-Kč/hodinu (cena pro klienty, kteří nevyužívají pravidelné služby vedení daňové evidence, účetnictví a mezd)

 

Správa firemní dokumentace (administrativa):

  150,-Kč/hodinu

 

Paušální částka - vedení účetníctví a daňové evidence při dlouhodobé spolupráci

  

Plátci DPH - paušální sazby

Účetnictví    1.850,- Kč měsíčně (30 účetních řádků v ceně)

Daňová evidence    850,- Kč měsíčně (30 účetních řádků v ceně)

 

Neplátci DPH - paušální sazby

Účetnictví    1.300,- Kč měsíčně (30 účetních řádků v ceně)

Daňová evidence    550,- Kč měsíčně (30 účetních řádků v ceně)

 

 

Ceny jsou ORIENTAČNÍ a jsou platné od 01.01.2013. Nejsme plátci DPH.



Tvorba webu zdarma s Webnode Webnode